Sista träningen för säsongen :(

Idag blir det sista träningen för säsongen för mina 96, 97 och 98 tjejer. Spel mot föräldrarna, fika och prisutdelning ska det blir, såå skoj!! Akta er alla föräldrar, vi ska vinna!!
Tråkigt att behöva släppa 97 och 98:orna till hösten men jag blir ju tränare för F96 så det ska nog gå bra det också. Vet inte vem som blir min tränarkollega än men får väl se, hoppas på ett spännande namn =) De andra tjejerna får ha Susanne och hon är en guldklimp. Synd att jag inte kan fprtsätta med henne men nu har jag gjort mitt val.

Har börjat sakna handbollen mer och mer nu, vill verkligen börja spela igen!!

På jobbet är det ganska lungt än så länge så det är skönt.
Mamma Mia! skivan dunkar i bakgrunden och jag blir bara så glad..

Sen kanske jag har gjort mig ett väldigt fint köp idag också, berättar mer snart!!

Ha de så bra,
C

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Fint du har ändrat bloggen älskling.
Ska jag förminska bilden så den inte åker ner så som det är nu? Älskar dig

2007-05-22 @ 13:38:22
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Charlotte

Jag ser inte ngt älskling?!!

2007-05-22 @ 16:17:25
Postat av: Michael Johansson

Kan ta en stund älskling. Den är uppdaterad för mig i alla fall - till ett sommartema eller hur?

2007-05-22 @ 16:42:41
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Charlotte

Det ska vara bilder längst upp! Som resekort typ.

2007-05-23 @ 08:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0