Shlager, Malins 20-årsdag, Aranäs open OCH Mamma Mia!

Tänker faktiskt gnälla lite till om Shlagern nu för jag tycker det är så fruktansvärt dåligt att utav de tio som kvalificerar sig direkt till final nästa år består nästan alla av öststaterna! NEJ vad fel det är!! Sverige var bra och skulle kommit mycket bättre!! Finlands låt var också otroligt bra och Hannah sjöng den rigtigt bra!! Och de kom några poäng över Sverige bara. Nej ändrade regler krävs här tycker jag!!!

Jaja men annars var faktiskt helgen bra, fick umgås massa tillsammans med min älskling och fick för första gången sen på när han jobbade hemma, intressant och skoj var det!! Du är så himla duktig älskling!!!
Tummen upp ;)

Denna veckan blir det bara tre arbetsdagar, Åh vad skönt det ska bli!!
På onsdag kommer min underbara kusin ner till Gbg och då fyller även Malin ♥ 20 år och jag och älsklingen ska iväg och fira henne!! Dessutom ska jag hinna tvätta :)
Sen på torsdag kommer min frisör hem och ska klippa och färga mig
(ssh säg inget till älsklingen,ska se om han märker något själv denna gången) :D
På fredag blir det eventuellt Ullared, får se vilka som vill följa med.

Lördag dag blir det att vara i Kungsbacka för att spela Aranäs open med mina handbollstjejer.
1:a match - 10,40
2:a match - 14,50
3:e match - 18,10
Kom gärna och hejja på dem, de har utvecklats massor!!!
Stolt tränare!!

På kvällen blir det Mamma Mia! med familjen och farmor. Ska bli sååå otroligt skoj och spännande!!

Sen blir det handboll på söndag igen beroende på hur det går under lördagen, men minst en match blir det i alla fall som tur är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0