Onsdag alias "Lill-Lördag"

Jaha nu har Valborg varit och det var väl inte något speciellt med det. Åkte in till Cortegen med älsklingen och syster. Där inne träffade jag min kusin och hennes kompis och vi åkte gemensamt hem till mig och drack gott och spelade spel, trevligt hade vi och runt elva åkte vi in till stan för de ville till Valand och dansa. Jag och min ögonsten följde med men musiken var dålig så vi åkte hem runt ett. Väl hemma hade vi det jättemysigt =)

Igår var man ledig från jobbet, skööönt!!
Jag, syrran och älsklingen gick en sväng till torget för att kika presenter ;) Hittade en fin sak som vi nog bestämt oss för. När vi kom hem gjorde jag potatis soppa åt älsklingen eftersom han har svårt att tugga just nu, stackars min lilla bäbis :(

Sen blev det att hyra film, Hitch. Riktig rolig film =)

Sen var det till att följa älsklingen hem eftersom han nu varje dag går upp 2,30 för att dela ut tidningar.

Du är en hjälte älskling som klarar det så bra!! Två jobb, beundrar dig!
Du förgyller mina dagar och jag vill aldrig leva utan dig!! Älskar dig nu och föralltid!!!!

Charlotte ♥ Michael - Helt enkelt OSLAGBART!!

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

faktiskt så är det tre jobb om man räknar med mina hemsidor :-)

älskar dig! hörs sen

2007-05-02 @ 12:13:50
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Charlotte

Jo det är det älskling, du är så duktig.
Finns det lika mycket tid för mig som för alla jobb, nej =(

2007-05-02 @ 13:03:38
URL: http://charlotte87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0