Sjung om studentens lyckliga dar.......

Min underbara lilla kusin, Maria, tog ju studenten tisdagen 5/6.
Grattis Gumman!!

Började dagen med en timmes körning till Tjörn, det är där hon bor och hon gick i skolan i Skärhamn.
Åkte först till farmor och fick underbara pannkakor, bytte om och åkte bort till skolgården. När vi väl var där så skulle jag försöka hitta min farbror och faster och det var ju inte den lättaste uppgiften men precis innan Maria och hennes klass sprang ut så hittade jag dem! :)

Det blev en himla massa kramande och hänga saker runt halsen, Maria hade rätt ont i halsen kan jag säga,
titta här bara:

image71 
Jag och älsklingen och pappsen i bakgrunden :)


När alla var klara var det dags för Maria att hoppa i sitt vrålåk och gissa vem som fick följa med, jo JAG!!

Marias fin fina bil:
image77

Här har ni lite fler bilder från dagen:
   
   

För hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten, fy fan vad hon är bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0