Recept, onyttigt men smaskigt

Inte så mycket som händer för tillfället men kände att en liten uppdatering behövs ändå. Om det är någon liten person som läser min blogg så måste det ju ändå komma något nytt menar jag.

Igår tvättade jag, annars jobbar jag och sover typ. Promenader hinns med i mellan.

På lördag blir det skoj, då åker jag och älsklingen till Ullared för att vara för oss själva och shoppa lite! Ska bli riktigt skoj faktiskt. Till kvällen kommer sedan min kusin och Jessica för att äta en god middag och ha allmänt trevligt. Sen kanske det blir gott att dricka och utgång men det är ju bara ett stort PLUS :) Hoppas på att älsklingens kompisar också hänger på för jag har ju inte "vågat" träffa dem än :/ Men det ska nog lösas ska ni se. Jag tänkte nämligen sluta upp med att skämmas för allt, jag är väl lika mycket värd som alla andra så varför skulle inte jag kunna vara med och få vara mig själv och sånt. Haha låter som världens klyscha men alla är ju lika mycket värda, så det så!

Ha nu en underbar dag och helg tillsammans!! Hoppas  lyser på er :)

Kram på er alla
C


Förresten gjorde något gott igår ( inte alls nyttigt, men vadå då ;) )
*Degestive kex
* Ett paket med vaniljvisp
* Bär (välj vilka du vill, jag valde hallon)

* Krossa degestive kex och lägg i botten på en form (som du kan ha i frysen)
* Vispa vaniljvispen ordentligt och häll sedan i bären som du valt. Blanda ihop och häll över degestive kexen.
* När du sedan är klar ställer du in den i frysen och låter den stelna. Sen har du en färdig, god efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Josieeme

aaaoooh låter supergott!:]...skönt att lsa en blogg utan bantningshysteri:]kram

2007-06-14 @ 16:28:23
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0