Problem?!

Oj glömde visst fortsätta på min helg igår, blev alldeles för mycket på jobbet!!
Idag är dagen då min älskling kommer hem :) Äntligen!! Planet landar på Landvetter 23,00 ikäll. Hoppas att han hinner till mig efter det, annars blir det en smarrig middag tillsammans imorgon :)

Nu till mitt problem. Ska köpa ny mobil då min gamla har gått sönder, eller högtalaren fungerar inte så jag kan inte ringa från den för ingen hör mig och jag hör inte dem.

Så nu behöver jag hjälp att välja mellan dessa tre mobiler:

image96SonyEricsson Z310i

image94Nokia 5200

image95Nokia 5300

Lutar åt Nokia 5200 då den är lite billigare än 5300.

Eller har ni något annat förslag på mobil? (Tacksam för all hjälp jag kan få, behöver en mobil fort) Märker hur beroende man är av mobil nu för tiden, haha inte bra inte!

Hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har en Motorola V3 Razor som jag gillar jättemycket!

2007-06-26 @ 12:45:50
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0