Helgens bravader.

Om det är någon som är nyfiken så kommer här en liten uppdatering av helgens bravader :)

Fredag: Jobbade till fyra, åkte en sväng till Frölunda Torg och köpte en pansarkedja till älsklingen i månadspresent. Sen var det hem, duscha och iväg till Galini där jag och pojken min åt en underbar middag!
Trerätters blev det :)
Förrätt: Vitlöksbröd med tsatziki.
Huvudrätt: (Jag) Strimlad kyckling på en bädd av bröd med vitlökspotatis.
(M) Souvlaki med vitlökspotatis.
Efterrätt: En underbar bananasplitt.
Till detta drack vi cider och öl. Mmmm!!

Sen tog vi oss en promenad på stan men båda var trötta efter en underbar middag och en veckas arbete så vi åkte hem och somnade som små grisar :P

Lördag: Upp klockan tolv för att tvätta. Efter det var det dags att göra sig ordning för kvällens fest. Hem till Hahne (en kompis till älsklingen). Träffade där massa härliga människor, bland annat Natalia, en helt underbart grym tjej :)
Efter ett par timmar med förfest drogs det iväg till GamlePort. En väldigt trevlig och lyckad kväll blev det!!
Avslutades lite konstigt men det är något som stannar hos oss. Alkohol flödade hela kvällen iaf :)
Träffade även min lilla Malin på GamlePort och det var supertrevligt :)

Söndag: Inte så bakis som jag trodde men de blev ändå en väldigt lugn dag. Älsklingen gick hem en stund för att jobba och jag tog en sväng till mor och far.
Sen blev klockan kväll och jag somnade ifrån Beck när nyheterna kom :(
Tråkigt för Beck är ju absolut en av mina favoriter!!

Vad har ni gjort i helgen?!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

har plockat hallon i helgen :]

2007-07-23 @ 15:21:23
URL: http://Chewinggum.blogg.se
Postat av: Anonym

kul :) jag har vart med vänner!

2007-07-23 @ 17:52:15
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Malin

Hur mycket lägger du på varje månadspresent? Vi firar knappt månader längre...typ inget direkt.

2007-07-26 @ 08:03:11
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0