Söndag 24 januari

Startade dagen först klockan halv tolv. Blev en sen men mycket trevlig lördagkväll/natt tillsammans med Johanna och Jonas. Hemmagjord pizza, planering inför semestern, Party Alias och bowling på Wii. Blev lite tennis där också men då somnade jag i soffan. Vaknade av en smäll, det var M som slog till Johanna, haha han var så inne i tennesmatchen. Stackarn blev helt röd så nu har hon nog ett härligt blåmärke.
 
Kikade på reprisen av Robinson och Stjärnorna på Slottet och sedan blev det en skön promenad i det fina vädret innan jag intog Grevegårdsskolan för dagens match med 98:a tjejerna. För mötet stod Önnered och det var väldigt nöjda tjejer efter matchen då vi slog deras klasskompisar.

Promenad hem där jag blev bjuden på en god middag av M, stekt kyckling med ris.
En snabb dusch hann jag med innan vi promenerade hem till M´s mamma för att spela Bingolotto. Blev ingen vinst för mig denna gången heller. M vann som vanligt en ny lott.
Klockan nio vandrade vi hemåt och sedan blev det sängen och bokläsning innan jag somnade väldigt gott i min älsklings famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0