I´m back


Nu så mina vänner är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Var egentligen inte meningen att det skulle bli semester från bloggen men nu blev det så. Har varit inne ett par gånger och tänkt skriva men så har det kommit ännat i vägen.
Har däremot varit inne och läst era bloggar så jag vet lite vad som händer hos er i alla fall. Bra vá?!

Idag är det måndag och det innebär ny vecka. En vecka som består av fem dagars jobb. Förra veckan blev det bara en då vi var på semester i Sälen. Vilken vecka vi hade. Helt underbar. Jag lovar att berätta mer om den så fort jag får tid över. Ikväll troligen då jag ska försöka få in bilderna som vi tagit. Ska kolla med Johanna om hon kan skicka över sina också för hon hade med sig sin ut i backen :)

Senare idag ska jag en sväng förbi kuratorn, åka till ljusterapin och laga god fiskgratäng. Innan dess är det jobb ett par timmar till. Vi hörs lite senare.

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du hade en fin semestervecka :)

Ha en fin fortsatt dag! pussåkram

2010-02-08 @ 12:51:25
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Malin

Uppdateringarna kommer inte tätt längre?

2010-02-11 @ 10:07:16
URL: http://maaaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0