Fredag 26 februari

Nu har halva dagen gått och jag tänker faktiskt ta och plocka ihop här på jobbet och åka hemåt. Eller först ska jag möta upp syster på Frölunda Torg för att köpa en liten present till mamma. Klockan fyra hämtar jag M och sedan blir det myskväll hemma hos mamma för att fira henne. Ska bli väldigt mysigt att träffa syster igen. Blir inte så ofta nu när hon börjat plugga till förskolelärare och dessutom bor ute på Tjörn. Ska njuta av varje minut :)

Hoppas ni har en riktigt bra fredag så hörs vi imorgon igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Det gör jag gumman! Ha en fin fredagskväll! Pussåkram

2010-02-26 @ 19:20:18
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0