Torsdag

Hej mina vänner!

Idag känner jag mig mer uppåt än jag har gjort på länge. De dåliga dagarna gör i och för sig att man uppskattar de bra ännu mer. Något possitivt ur allt det dåliga.

Det blev en bra eftermiddag igår. Jag promenerade från jobbet strax efter fyra och mötte mamma och pappa på Frölunda Torg. Ville ha lite smakråd på stövlarna jag frågade er om råd på igår. Blev ett par svarta. Egentligen var jag sugen på de bruna men då jag redan har ett par bruna fick det bli ett par svarta. Mamma tyckte det var bra då det matchade till min svarta väska. Haha så långt tänkte inte jag.
Så nu har jag ett par fina nya skinnstövlar i min sko-samling :) 899:- gick de på men det är mina fötter värda :)
Efter skoshoppingen tog vi en sväng förbi KappAhl och mamma köpte sig en väldigt fin ballongtunika. Ska faktiskt få en likadan idag men en röd :) Sedan körde de hem mig lagom till M var hemma och vi lagade köttfärssås och spagetti. Blev jättegott, var längesedan vi gjorde det nu. Disken tog M hand om och jag tog mig bort till mamma och pappa och kikade på Ung Mödrar. Sedan blev det en promenad med mamma och Bamse i över en och en halv timma. Detta gjorde att jag missade handbollsträningen men det gör inte så mycket. Kommer fler gånger. För sugen på handboll, det är jag minsann.

M kom och mötte mig på vägen hem och jag satte mig i soffan för att kolla Idol. Finns faktiskt en hel del pärlor. Kul att man får se lite mer av de som är bra tycker jag. Men jag trodde allvarligt talat att jag skulle skratta ihjäl mig när de två killarna kom in och lurade juryn. De var ju fantastiska skådespelare.
Under tiden jag njöt av sång tog M en löprunda. Duktiga vi har blivit. Ikväll blir det ännu en efter handbollsträningen med småtjejerna.

Det var min onsdag det.

Smack!


Kommentarer
Postat av: - Hanna

Ja han är underbar!

2009-09-10 @ 09:34:17
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0