Tisdag

Jag är så jäkla trött, trött på att inte få sova ordentligt, trött på mig själv.
Jag orkar inte hålla humöret uppe på bloggen just nu. Mitt humör går upp och ner som en bergodalbana.
Sov på soffan en timma igår men när jag gick och la mig i sängen runt tio så kunde jag inte sova. Läste en stund och somnade sedan när M kom och kröp ner bredvid. Från klockan ett har jag vaknat och somnat 100 gånger känns det som. Så det är en trött Charlotte som försöker sitta upp idag. Dessutom har jag århundradets huvudvärk och illamående. Får se hur länge jag orkar vara kvar på jobbet. Är tacksam att jag har ett jobb med flex. Ingen undrar särskilt mycket om man skulle gå tidigare.
Något bra är i alla fall att eftermiddagen och halva kvällen blev lyckad. Stannade till hos pappa på KappAhl och där fick jag med mig en ny topp. Sedan bjöd M mig på tacos och en ny Wallander film.

Idag blir det en lugn dag. Ska tända ljus och läsa när jag kommer hem. Sedan ska jag ta en tablett och försöka få sova ordentligt i natt. Det behöver jag.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag kan inte heller sova :/

Hoppas du får en fin dag gumman! Pussåkram

2009-10-13 @ 10:02:26
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Hej Gumman! Tack så mkt!

Satt på kaffe nu, o njuter av min lediga dag! :)



Stackarn! Hoppas de blir bättre nu! :) Håller tummarna att du får sova som en stock i natt! Sötnosen då! Kram

2009-10-13 @ 11:47:57
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

hopppas jag med! gummsan!

Nej ja har kollat på tv, men

Nu kryper jag ner i sängen! sov så gott! kram

2009-10-13 @ 22:08:38
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0