Kortslutning i huvudkontoret


Nu tar jag och plockar ihop för denna arbetsdagen. De små grå har nog gått och lagt sig för hjärnan fungerar inte alls just nu. Dessutom går ögonen i kors av trötthet. Får nog sova tidigt ikväll. För sova lär jag definitivt göra. Hoppas jag i alla fall.
Blir en tur med dammsugaren om jag orkar. Tänkte passa på medan jag kör maskiner nere i tvättstugan. Kanske de håller sig rent och fint resten av veckan. Bädda rent i sängen ska jag också göra och efter det njuta av ett långt bad med tända ljus. Ja det låter som en bra kväll de.
Till middag blir det pasta carbonara. Ifall det är någon som är nyfiken.

Smack!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan vännen =)

skulle vi ta en promenad i veckan?

kram

2009-10-06 @ 16:28:39
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Tina

när slutar du på dagarna?jag kan inte imorgon...men tors kanske..eller fredag?

2009-10-06 @ 19:40:02
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0