Tisdagsmys

Tog bussen in till stan strax efter fyra igår för att möta upp Viktoria.
Åkte själv för första gången på flera år och det gick bra. Musiken hade jag på hela tiden. Ni tycker säkert inte att det är något att åka buss eller spårvagn själv men för mig har det varit jättejobbigt så att jag klarade av det igår gjorde mig ännu lite starkare. Jippie!

Mötte Viktoria utanför Rut med flera och då vi var lite hungriga började vi med en sallad. En kycklingsallad med pasta till mig och en tonfisksallad till Viktoria. Gott.

Mätta och belåtna började vi vår shoppingtur. Vi hade båda bestämt att vi inte skulle handla så mycket eftersom vi båda ska iväg i helgen på shopping men det löftet höll vi inte särskillt länge. För min del blev det en topp, ett par leggings med dragkedja och ett par mysbyxor från H&M, en tight fodralklänning från BikBok och en svart tröja med puffärmar från Gina Tricot. Summan för kalaset behöver jag inte skriva här. Men glad är jag över mina fina köp.
Toppen från H&M åkte på redan idag tillsammans med ett par jeans så det visar jag er ikväll. Sedan får ni se de andra grejerna efter hand som jag anväder dem. Det blir väl bra?!

Klockan sju stängde butikerna för dagen och vi var ganska trötta båda två så det blev en promenad bort till busshållplatsen där jag tog bussen hem och Viktoria fortsatte för att möta upp sin mamma och sedna åka hem åt andra hållet.

Stannade hos pappa på vägen hem för att hämta upp en matlåda och sedan fortsatte jag hem för en dunder myskväll tillsammans med M. Ännu en underbar tisdag!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nya kläderna på för min del med idag :) Tack för en super mysig eftermiddag hjärtat.

2009-11-04 @ 12:06:32
Postat av: Charlotte

SV: Tack själv lilla gumman! Hade verkligen en kanon eftermiddag!!

2009-11-04 @ 15:44:19
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0