Hm..

Åhh jag som äntligen bestämt mig för att inte shoppa mer så ringer Johanna och frågar mig om vi ska åka ner till Ullared imorgon. Jag vill hemskt gärna men samtidigt så vill jag spara pengar.
Kan man åka till Ullared utan att handla för mycket....?

Vet ni vad jag gör, jag skriver en lista på det jag verkligen behöver och sedan får jag inte handla något över den listan. Lite julklappar kan man ju börja med redan nu så slipper man stressen här hemma. Ja det blir nog bra. Det är ju sällskapet som är det viktigaste.

Om jag åker imorgon så innebär det att jag inte kan ta sprutan så får åka och göra det idag istället. Help!
Innebär också att jag får vara ledig från jobbet imorgon och det skulle vara jätteskönt.

Ja det får nog bli en sväng ner trots allt. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Hanna - Haze

Jag vet... :( Jag tycker dom borde klippt bort det från avsnittet, det är nog fler än jag som blev sur..



Men åh vad kul med Ullared! Nu blev jag avundssjuk..

2009-11-19 @ 11:29:25
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Vi köper inte julklappar till varandra :) Men jag fyller snart så då får jag önska mig till dess istället, hehe.

2009-11-19 @ 12:07:06
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Vi känner att vi är för stora för det :) hehe, vi tycker det är bättre att man lägger pengarna på att handla något fint till sig själv då som man verkligen vill ha.

2009-11-19 @ 12:38:46
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0