5 november

Hej mina vänner!

Solen försöker sig fram idag. Känns som det var flera veckor sedan man såg den sist.
Känner mig pigg, glad och lycklig. Är det okej att känna såhär flera dagar i rad?!
Jag tycker de, har haft en lång period med nedstämdhet så nu ska jag njuta av att få må bra ett tag.
Det är något jag vill fortsätta med, må bra alltså, allt går så mycket lättare då.

Idag händer inte mycket spännande. En vanlig torsdag som innebär jobb och handbollsträning med småtöserna. Fortsätter vädret vara med oss så blir det promenad hem också.
Ikväll blir det antingen en stund framför tv:n eller i säng med nya boken. Får se vad jag känner för efter träningen.

Igår blev det matshopping. Skönt att ha kyl och frys full med mat igen.
Till middag blev det blodpudding. Var längesedan och jag kände att jag behövde ha i mig lite järn.
Fort gick det också då vi var trötta båda två.
Fastnade framför tv:n från 7-22 så det var min kväll de. Nyheterna, Halv åtta hos mig, Arga snickarn och Grey´s Anatomy.
Med närmare eftertanke blir det nog inget tv-tittande ikväll.

Nu är det dags för morgonfika mina vänner!
Vi hörs lite senare.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

ja, jag har faktiskt ingen aning. usch, det är jobbigt!



kramis

2009-11-05 @ 10:20:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0