30 november


En jag med långt hår i början av 2009.

Hej mina vänner!

Idag inviger vi en ny vecka och vi avslutar ännu en månad. 1 december imorgon. Får man öppna första lyckan på kalendern. I år har jag och M införskaffat oss en Bingolotto-kalender och högsta vinsten är 1 miljon kronor. Ni håller väl tummarna för oss.

Helgen har rusat förbi och jag har inte haft tid till bloggen alls så alldeles snart slänger jag upp ett inlägg om vad som hänt. Säkert ingen spännande men ändå.

Jobb som vanligt idag då men bara fram till tre för sedan blir det lite prat hos kuratorn. Skön start på veckan.
Ikväll blir det mathandling, ljusterapi och sedan MÅSTE jag skicka iväg filen med bilder för framkallning. På torsdag är det tre veckor kvar till jul och då ska albumen till mamma, pappa och farmor vara klara.
Dags att sätta fart med andra ord.

Nu blir det jobb igen. Äntligen har det kommit in material så jag slipper sitta på rumpan hela dagen.

Hörs om en liten stund...

Kommentarer
Postat av: anna

Vad härligt! :)

Allt är toppen här och har haft en lugn och skön helg så jag är nöjd!



kram

2009-11-30 @ 11:27:27
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Sötnos!

2009-11-30 @ 11:53:53
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: anna

Som vanligt, träna och köra ;) Sen på onsdag ska jag bleka tänderna. Dudå? krams

2009-11-30 @ 12:06:19
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0