Torsdag

God morgon mina vänner!
Nu är jag tillbaka på jobbet. Känns okej men skulle hellre vara ledig såklart.
Vi kom hem igår strax efter tre. Åkte halv elva från moster. Att åka från dem var det jobbigaste. Alla var ledsna men vi ses ju snart igen. Redan till sommarn när syster ska ta studenten.
Bilresan gick bra. Jag läste hela vägen så jag tyckte att det gick fort. Skönt att vara hemma men jag önskar vi kunde krympa kartan så att jag kunde vara hos dem precis när jag vill och behöver.
Tack för att ni finns i mitt liv!

När vi kom hem blev det en långpromenad med Bamse då man var stel efter resan. Sen blev det spagetti och köttfärssås hos mamma och klockan fem hämtade jag älskling på jobbet.
Åh vad det var underbart att träffa honom!

Blev en promenad när vi kom hem och vi köpte tulpaner och lämnade nya tulpanvasen till mamma.
Har jag berättat vad hon fick mer? Tror inte de. Ett halssmycke med en mamma som pussar sitt barn på huvudet och formen blir ett hjärta, en väggklocka till köket, en bok och så tulpanvasen.

Begravningen i tisdags gick bra. Den var ljus och fin. Underbara blommor, musik och präst. En kvinnlig.
En av de bästa präster jag någonsin mött.
Efter blev det smörgåstårta hemma hos moster. På kvällen spelade vi kort och vi somnade nog alla ganska fort efter en lång och spänd dag.
Jag hoppas att ni tar hand om varandra nu, eller det vet jag att ni gör!
Ni finns i mina tankar hela tiden!


Kärlek och tankar

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon och välkommen hem :)

Jag mår väl okej, fortfarande seg i halsen men men det går nog över. Hur är det själv?

Puss

2009-03-05 @ 08:59:04
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det är snart helg igen gumman :)

Jag jobbar idag, ska jobba bort allt nu så jag kan vara hemma imorgon kanske. Puss

2009-03-05 @ 09:43:01
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: ida

sv: hej gumman! :)



vad skönt att det är över :) nu slipper ni den anspänning och kraftansträngningen och kan fokusera på sorgarbetet ! :) du är så stark!



jag har haft det bara bra, jobbat på o tränat så mkt jag hunnit typ. same old same old. längtar till helgen hah !

hur känns de o va hemma igen då?



KRAM!

2009-03-05 @ 10:24:16
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Du får se fram emot helgen istället gumman, tänk om vi inte hade haft den :) vad har du för helgplaner?

Puss

2009-03-05 @ 10:56:29
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ah va mysigt :) såna helger värdesätter jag... lugna och sköna med nära och kära. Njut.

Ja haha herreminje, LA... so sick.

Puss

2009-03-05 @ 11:10:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ja jag förstår det gumman, men det värsta är ju över :) nu går du faktiskt mot ljusare tider, trott eller ej.. men förstår att det är fruktansvärt !! bra att du är så nöjd med begravningen med!



ja de förstå rjag, det man vill ha är ju närhet.. tell me about it, min mormor & morfar bodde i piteå tillsammans med övrig släkt på mammas sida.. gissa att man ville vara när då när dom dog? =/



jag vet inte vad som händer än, ska träna iaf :D och se schlager, blir nog lite schlagerpartaj i guess ;D vad ska du göra sötnos??



KRAM pådig!

2009-03-05 @ 11:28:44
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja det kommer bli galet, du får ju följa med på bloggen, vi kör med uppdateringar varje dag såklart :)

Puss

2009-03-05 @ 11:38:40
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0