Schlagerlördag


Linnéa kom först och körde lite Guitar Hero med älskling

Linnéa och Annie

Kwaan, Dennis, Peter, min prins

Jag undrar hur många sånna här kort vi tog :) Roligt hade vi i alla fall.
Annie, Linnéa och jag

Peter ville ha allt gott för sig själv

Fina flickor

Grabbarna

Sen kom Hahne förbi. Han var barnledig ett par timmar

Killarna spelade bort

Medan vi tjejer sjöng Sing Star

Och spelade lite mer Guitar Hero

Peace

Skålade i champange på balkongen :)

Sedan sjöng vi lite mer

Hahne, Peter och Annie

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina bilder gumman. Saknar dig!

Längtar tills du kommer hit när vi ska ha tjejmiddag med singstar, kanske lite dansmatta och pyjamasparty! :D



Nu får man ÄNTLIGEN börja på februari, det får gå fort denna gång, men jag har ju nåt skoj att se fram emot efter det så! :)



Kärlek <3

2009-03-13 @ 07:37:05
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0