Onsdag


God morgon mina vänner!
Ännu en dag med sol :)
Sitter på jobbet med skrivbordet fullt av jobb men jag skulle mycket hellre ligga hemma i sängen och krama kudden.
Huvudvärken fortsätter idag. Det gör så ont så jag vet knappt vad jag ska göra. Tabletter hjälper inte, massor med vatten hjälper inte. Har ni några tips om vad jag kan göra?
Jag spydde till och med igår för att det gjorde så ont. Man blir ju helt galen.

Nej nog om gnäll. Skit i att läsa det första.

Igår, tisdag, var det en vanlig dag. 8 timmar på jobbet, lite middag hemma hos mamma och pappa, en sväng till ÖB med syster och sedan träning. Men den fick E-B och syster hålla i så jag fick vila med att fixa med lite papper. Skönt.
Blev en promenad efter tillsammans med M och det kändes skönt med massor med frisk luft ner i lugnorna. Visst var det kallt men vi tog på oss väl.
Väl hemma slog jag mig ner framför tv:n en stund. Kände mig tvungen att se Desperata husfruarna för de är så spännande just nu men jag ångrar det idag då jag är jättetrött.
Massor med bra på tv ikväll också men tror jag får se repriserna istället.

Idag ska jag träffa syster och vi hoppas på att bli bjudna på våfflor hemma. Det är ju våffeldagen idag :)
Ska ni äta några?

Nu ska jag gå och fylla på vattenflaskan och mejla min fina Ida. Hon är forhoppningsvis tillbaka på jobbet idag.
Saknade henne igår.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0