Fredag :)

God morgon mina vänner!
Veckans bästa dag står i almenackan idag. Fredag :) Denna fredagen är dessutom ännu bättre eftersom jag ska få träffa min fina Ida.
Jag tänker från och med nu skjuta bort alla bekymmer och tankar som förföljt mig de senaste timmarna och inte ta itu med dem förrän jag kommer hem. Tänker alltså bara njuta av hela helgen. Fint väder ska det också bli så solas och mysas ska det göras i mängder. Gud vad skönt det ska bli att få åka härifrån ett par dagar.
Sedan kanske jag är redo att ta tag i allt när jag kommer hem. Ja det blir nog bra.

Solen fortsätter lysa och visst skulle jag vilja vara ledig och spendera tiden på balkongen men lite måste man ju jobba när man ska få ha så skoj som jag ska ha det i helgen.
Tåget går 18,42 och jag kommer att vara framme ungefär tre timmar efter de. Ska hinna packa klart och helst klippa mig innan jag stiger på tåget. Ska ringa min frissa precis när hon öppnar så jag hinns med idag.

Hade en bra kväll igår trots den dumma morgonen. Jag och M tvättade och åkte iväg till Ica Maxi och köpte bakpotatis och fläskfilé. Mums. Sedan blev det även godis och glass. Men vi hann aldrig med glassen. Magen var alldeles proppfull efter mat och godis.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Magnus Uggla, mejla Ida och fortsätta med jobbandet.

Njut!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0