Torsdag

  

Hej vänner!
Redan torsdag. Har inte veckan gått fortare än vanligt? Mig gör det inte mycket för det betyder att det snart är helg och lite ledighet från jobbet men jag hoppas inte mina semester veckor går så fort. Vill hinna och vila och göra så mycket som möjligt.

Solen lyser idag och visst är man sugen på att gå ut och njuta med det finna alldeles för mycket att göra på jobbet för att det ska gå. Jag hoppas den vill stanna kvar eller till och med komma ännu starkare när det blir semester. Tänk M har bara idag och imorgon kvar sedan slipper han jobbet på en hel månad. Gott. Vill också. Men i mitt jobb går inte det. Då får man ta tre veckor och vara nöjd med det. Men semester är det och det är guld värt.

Blev inte riktigt som jag tänkt igår. Behöver inte gå in närmare på det. Min dåliga sida är bäst att hålla för sig själv.
Nej men så farligt var det kanske inte. Blev hamburgare till middag. M som fixade. Gott.

Idag ska jag fixa tacos till tre fina flickor. Blir mat, skratt, minnen, spel och vad mer som kan tänkas när man träffas efter en allt för lång tid. Den ena är till och med gravid nu. Häftigt va?! Hon blir mamma först från gänget på gymnasiet. Lite avis är jag allt så jag hoppas att jag får hälsa på och snosa lite på den nyfödda i november.

Nu är det jobb som gäller hela dagen.

Vad gör ni denna torsdag?

Smack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0