Söndag

Hej mina älskade vänner!
Söndagen är här och det är en lugn sådan. Ska snart bort till mina föräldrar tillsammans med M och grilla.
Blir fläskfilé idag. Blir hungrig bara jag tänker på det :)

Har haft en jättebra helg. Började med en god sallad på Parprika i fredags efter jobbet. Sedan blev det Baksmällan på Biopalatset. En helt okej film. Jag skrattade en del men det var nog mest åt M. Han tyckte filmen var kanon och satt nog och skrattade hela tiden :)
Var hemma runt tio då vi fick köra en arbetskamrat till M till jobbet där han glömt sin plånbok.
Somnade gott och när klockan ringde halv åtta var vi lite utvilade.

Båten till Danmark gick halv tio och vi hade underbart skoj tillsammans. Vi drack gott och lyssnade på en otroligt duktig kille som spelade under resan. Vi var de enda som sjöng med och han skojade med oss hela tiden. Efter showen kom han fram och tackade oss för att vi var så bra. Haha det var ju han som var bra,
Framme i Danmark var vi runt kvart i ett och då gick vi tjejer runt och kikade i lite affärer medan killarna drack öl :)
Jag köpte endast en pipino kiwi men åh så gott det är att dricka på sommarn med sprite och isbitar.
När klockan närmade sig tre satte vi oss och åt på en fin krog. Beställde in en stor köttbit med råstekt potatis. Så gott!
Någon timma senare strosade vi runt i Fredrikshamn och stannade på två krogar, där vi spelade kort och två andra spel som vi köpt, och när klockan blev halv åtta drog vi oss mot båten. Resan hem tog var inte lika skoj då vi åkte Express men vi var alla ganska trötta så de gjorde inte så mycket. Meningen var att vi skulle fortsätta festa hos oss men vi åkte och köpte hamburgare och kollade film istället. En härlig lördag med ett mysigt slut.

Tyvärr glömde jag kameran men tog en del bilder med telefonen som ni får se så snart jag laddat över dem till datorn.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Jag är ledsen, jag har tänkt på de fler gånger och när det är ungefär den här längden på din text. Orkar jag knappt läsa den och de beror väldigt mkt på den stil på texten du har..=/ Men men de kanske bara är jag som tycker den är jobbig o läsa..=/ kram

2009-07-13 @ 00:37:42
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Nina

har du haft en bra helg gumman ?? =)



puss

2009-07-13 @ 08:40:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0