Söndag 20 december


Jäklar vad bakfull jag har varit idag. Jag som lovade mig själv att inte dricka något alls igår kväll fick i mig alldeles för mycket.
Öl, vin och drinkar. När M väckte mig klockan fyra imorse när han kom hem från krogen upptäckte vi spya i hela sängen. Jag hade inte märkt något alls. Jag hade kunnat kväva mig själv av min egen spya. INTE okej. Nu får det vara slut på det här.

Vi har legat i soffan hela dagen. Tog ett avbrott för en promenad och lite frisk luft och påvägen bestämde vi oss för att köpa pizza. Fattar ni att det gått långt när Charlotte bestämmer sig att äta pizza? Det händer ju typ inte.

Nu har vi i alla fall precis kommit hem från en mysig stund med mamma och pappa. Innan dess var vi en sväng på Liseberg. Så fint men så kallt. Tårna höll ju på att ramla av för de var så stelfrusna.

Nu ska vi lägga oss i soffan och fortsätta mysa. Det är ju trots allt vår tre-årsdag idag :) Grattis till oss ♥
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går M!


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Var du så full?! =I =/

Inte fräscht att vakna upp i sina egna spyor... haha

Har du inte lärt dig din gräns...=P kram

2009-12-26 @ 12:26:40
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0