Inte som jag tänkt mig

God kväll vänner!
Eftermiddagen blev inte som jag tänkt mig riktigt. Blev inte en enda julklapp till. Får göra ett nytt försök till helgen.
Vill gärna bli färdig innan nästa vecka för då är det så mycket som händer i alla fall. Är alltså redan hemma och ska äta lite mat tillsammans med min prins. Sedan ska jag nog pynta granen. Då är liksom allt klart här hemma inför jul. Ska försöka kika runt på nätet också om jag kan hitta något skoj i julklapp.

Har en del att göra till sängen ropar på mig alltså.

Ta hand om er i vintermörkret!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vi trivs kanon där:) Vart i Frölunda bor ni?

2009-12-16 @ 19:15:07
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0