1 december


Heej mina vänner!

Klockan närmar sig halv tolv och jag tänkte ta en liten snabbpaus från arbetet och uppdatera er lite.
Blev en mysig kväll igår. Skickade ÄNTLIGEN iväg filen med bilder som jag ska framkalla till mamma och pappas album. Nu ska jag vara fixa bilder till farmors album också.
Lagade en god tonfisksallad åt mig och M när jag kommit hem från ljusterapin och efter maten hämtade vi julklappen som M beställt åt sin mamma. En allldeles lagom promenad i den sköna kvällen.
Resten av kvällen spenderade M framför sin julkalender (gå in och kika vet jag) och jag i sängen.

Vaknade med världens illamående i morse så tog mig en varm dusch men jag mådde bara sämre av värmen och häll istället på att svimma. Gick och la mig ett par minuter och fick sedan i mig lite frukost medan jag gjorde ordning havregrynsgröt åt M. (Mår lite bättre nu men illamåendet hänger i... Konstigt).
Att äta frukost tillsammans en vardag är sällsynt men väldigt mysigt. Tände den första lågan på mitt nummerljus och ikväll får jag skrapa första luckan på kalendern. Det är 1 december och jag älskar det. En månad kvar till det nya året och jag ska försöka njuta så mycket det bara går.


På jobbet flyter det på. Kunderna kommer in då och då med arbete så jag har att göra hela tiden. Skönt.

I eftermiddag ska jag kika lite på julklappar och sedan blir det nog en skön hemma kväll igen.
Kanske jag ger på mig lite julbak... Vi får se vad jag orkar med ikväll.

Vad gör ni idag?

Uppdate: Här går ni in och kikar på min M´s julkalender.

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

ja, det tror jag med :) jag tror man kan påverka det mycket med hjälp av hjärnan :D



gud vad mysigt med julbak! det ska jag nog också göra. :D köpte hem lite gott igår! hihi.

vad ska du baka i sånna fall?

PUSS

2009-12-01 @ 11:42:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: ida

ja de förstår jag! :) jag skippar ng tomtarna men måste skaffa mig en stjärna eller nåt känner jag :P haha



ahaa sånna har jag haft varje år i typ fem-sex år men iår slapp jag köpa en :) haha. choklad som är så gott, ångrar att jag inte köpt mig en iår ..

2009-12-01 @ 11:43:58
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Sallad är alltid lika gott. =)

2009-12-01 @ 11:48:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0