Tisdag

Hej hjärtan!

Tillbaka med nya krafter. Känner mig lite bättre idag. M också men han hostar fortfarande väldigt illa så vi ska ta oss en sväng förbi apoteket senare. Först blir det en långpromenad. Ska bli skönt att röra lite på kroppen.
Igår blev det en utflykt till Slottskogen. Gick ett varv och kikade på djuren och sedan lunhade vi med varsin baguette.
Igår kväll blev det en soft hemmakväll framför filmen "Män som hatar kvinnor". Hur bra som helst men jag hade lite svårt att somna efter kan jag säga. Sådana filmer får min hjärna att gå på högvarv. Tar en stund att få ner hjärnkontoret.
Men de gick och jag somnade runt tolv. Vaknade strax innan nio och sedan dess har jag inte gjort mycket nytta. Mest sutti här faktiskt.
Får bli ett tag med dammsugaren när jag kommer hem från promenaden tror jag. Eller kanske en shoppingsväng.
Lönen kom ju idag :) Eller kanske man ska spara. Det mest förnuftiga men inte alls lika skoj.

Ikväll drar damernas fotbolls-VM igång i alla fall så de ska vi kika på. Får se om vi får besök också. Jag hoppas på det.

Vi hörs snart igen!

Smack!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ska du också kolla på fotbollen ikväll...=9 Jag me! Fast kl 19 har ja träning, så de blir bara o kolla en liten stund...

2009-08-25 @ 13:26:33
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Baskten har dragit igång med "för säsongsträning"... Vilket jag kanske tycker är lite sen.. men bättre än ingenting! =) Har du läst Stieg Larsson böckern? Filmen är som du säger, grymt bra! Men böckerna är skti bra de me. Filmen är dock inte dålig gentemot böckerna, som de brukar bli! Kram

2009-08-25 @ 16:21:43
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Ida

Såg du fotbollen gumman?

Hoppas sverige vinner hela skiten. Inte så troligt, men man kan ju alltid hoppas.

Bäst i europa borde de kunna vara faktiskt! :)

Man längtar ju inte tillbaks lite till fotbollen när man tittar på sånna matcher eller så....uscha!



Hur är läget idag??

Här är det okej! Har lite hosta och halsont kvar! :P



Puss och kärlek < 3

2009-08-26 @ 08:27:02
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Josie

Hej söta...nej vi har gått isär...allt bra med dig? Kramis

2009-08-26 @ 10:16:20
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Ida

Jobbigt att han börjar få ont i lungorna.

Prova och ring vårdcentralen först och se om de har någon tid för honom idag, då vet ni att ni slipper sitta och vänta iaf!



På jobbet går det okej. Orkar inte stressa.

Får dessutom ont i ryggen och svullna fötter när jag jobbar, så det är rätt trist!

Om mindre än en vecka kommer Anneli tillbaks, ska bli skönt :) hihi



Bebisen sparkar som en galning i magen på mig, så jag känner den ofta och det är skönt :) hihi



Hoppas ni har finare väder än oss här hjärtat. Det regnar och har sig utanför fönstret nu. Blä!



Puss och kärlek <3

2009-08-26 @ 10:37:30
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0