Systerpromenad

Nu börjar solen försvinna bort och det tycker vi inte om. Jag älskar dess varma strålar.
Vi får hoppas att den snart är tillbaka. Någon annan som är tillbaka är min underbara Ida. Hon har tillbringat två veckor i Thailand men nu är hon på svensk mark igen och kommer finnas på andra sidan datorn när jag kommer till jobbet imon :) Härligt!

Nu ska jag gå bort till min syster med lite urvuxna kläder eller kläder som jag inte längre använder och sedan blir det en promenad. Skönt med lite systertid.

Jag och älsking var på en promenad och stannade på Frölunda Torg. Han fick tag i ett par termobyxor. Även vantar och solglasögon fick följa med hem. Dessutom växlade han till norska kronor.
Jag köpte mig en klocka och ett skärp. Ska se om jag får igång kameran sedan så ska jag visa er. Klockan är såå fin!

Ne nu ska jag ta min andra promenad för idag. Duktigt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kommer inte att sitta vid datorn på jobbet imorrn gumman, är ledig en dag till för att få till det med JetLagen :) hehe



Men Facebook finns jag på! ;)



Låter som du haft en härlig påsk ju!!



KÄRLEK <3

2009-04-13 @ 17:53:08
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon vännen.

Jag hoppas att du också får en fin dag idag, segt att vara tillbaka på jobbet?

Puss

2009-04-14 @ 08:30:57
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va härligt, vi har då ingen sol här, dock lite lättare att jobba då. Men lite mer ledigt hade inte varit fy skam alltså. Puss

2009-04-14 @ 08:45:38
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0