Måndag

Och jag lever :)

Hej mina fina vänner!
Blev en bloggfri dag igår och det kändes skönt. Valde att spendera tiden på en handbollsplan (vi vann med 20-12 mot Kungälv) och sedan tillsammans med min M.
Blev en promenad och sedan mest häng i soffan. Middagen bestod av hamburgare med bröd och massa gott :)

Lördagens fest blev kanon rolig. Många trevliga vänner och mycket gott vin :) Till och med grannen kom upp och drack vin och sjöng tillsammans med oss.
Kvällen/natten tog slut någon gång runt tre och då somnade jag som en stock.
Vaknade runt nio och la mig då på soffan och slötittade på en film.

Idag är det måndag och ny vecka. Blir bara tre½ dag på jobbet för min del och sedan är jag ledig hela påsk :)
Ska bli så skönt!
Imorgon ska vi dessutom ha påsklunch på jobbet. Ska bli mysigt :) Jag ska ha med mig prinskorv så det måste jag åka och fixa idag så jag kan göra dem ikväll.
Sedan tänkte jag även köpa lite påskris och tulpaner så det blir lite "påskigt" hemma.
Blir nog en rejäl städning också då det hände både en och två olyckor i lördagskväll.

Imorgon hoppas jag att jag och M kan gå på bio, på onsdag vet jag inte riktigt vad som händer och på torsdag blir det en sväng till Ullared :)
Vad som sker i påsk vet jag inte ännu. Vi får se helt enkelt. M´s bror kommer på besök från Gävle så vi kommer säkert hälsa på honom när han bor hos deras mamma. Kanske äter middag med dem också.

Sen vill jag gärna säga hej till mamma och pappa och åka en sväng ut till farmor på landet. Sätta en blomma på farfars grav också.


Oj nu blev det ett väldigt långt inlägg här. Hoppas ni orkade läsa allt :)


Ha en fin måndag!


Kärlek


Kommentarer
Postat av: Linda

Satt också och solade i lördags ;) hade 20 grader på balkongen här så passade på :)

Hade du en mysig helg? =)

Puss

2009-04-06 @ 11:16:01
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Var det du som skrev anonymt till mig? :)

2009-04-06 @ 15:14:18
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Ingen fara :)

Låter som att du haft en skön helg.

Vi har haft solsken här idag, men igår regnade det :/



Allt är bra, lite trött och sliten efter helgen men annars så.

Ledig något i påsk?



kram

2009-04-06 @ 18:55:39
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Mia

Underbart med kortvecka! :)

2009-04-06 @ 19:45:17
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0