Fredag

God morgon vänner!

Idag vaknade jag till ett dimmigt Göteborg. Ser nästan spöklikt ut ute. Man ser inte huset på andra sidan gatan här på jobbet. Konstigt.

Fredag idag och som vanligt så betyder det en efterlängtad helg om ett par timmar. Vet inte vad som händer idag.
Kanske bara tar en promenad bort till mamma och pappa och äter lite mat tillsammans med dem. Orkar inte med så mycket mer tror jag.
Vad ska ni göra?

Igår blev ännu en kort dag på jobbet. Läkarbesk klockan tre. Gick bra, inget som var dåligt direkt. Lite lågt järnvärde så fick järntabletter utskrivna och lite lågt levervärde men inget som behövdes kolla upp mer då jag inte dricker så mycket och ofta.
Efter var jag hos kuratorn och det kändes bra som vanligt. Hon är verkligen min flytväst ibland.
Sen var det dags för träning och det gick bra det också.
Linnea ringde på vägen hem och vi tjötade på om allt möjligt i ungefär 40 minuter :) Tack för att du ringde hjärtat.

När jag kom hem åt jag ett par köttbullar och lite makaroner och tog sedan en lång dusch.
Hade tänkt hoppa i säng efter det men var inte allt för trött så ringde mamma och tjötade en stund och efter det satte jag på film. Kommer inte på vad den heter nu bara. En film med Jennifer Aniston och Kevin Costner i alla fall.
Tror jag är lite småkär i honom faktiskt :)

Ne nu ska jag jobba vidare.

Happy fredag!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej vännen.

Jo jag tänkte det först men så har jag en grej som måste bli färdig och J kanske skulle jobba idag så jag jobbar och går lite tidigare tänkte jag :)

Puss

2009-04-03 @ 09:45:57
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hej :)

Förlåt att jag inte svarat, har tappat min blogglust lite så jag försöker hålla mig lite ifrån bloggen då, men tror den är på väg tillbaka.



Kevin Costner är en riktig hunk ;) förstår att du är lite småkär i honom.



Skönt att du fick tabletter utskrivna så att du kan få bukt på allt, jobbigt med för lågt järnvärde kan vara jobbigt, yrsel och illamående.



Vad ska du göra ikväll?



kram

2009-04-03 @ 09:46:29
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det blir hockeykväll med pannkakor med mina tjejer ikväll och sen blir det nog bara lugnt resten. Själv då?

Puss

2009-04-03 @ 10:29:15
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Pratade du med kuratorn om det du o jag snackade om?! Kram

2009-04-03 @ 11:19:22
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: anna - live my life.

Mysigt :)



Jag ska snylta hos mamma och pappa, hehe.

Det bästa som finns!



Angående inlägget där du vill ha tips på vad man kan göra som par. Jag och Jonas gillar att bada tillsammans, gå gärna till ett bad där det finns bubbelpool och sitt och mys med varandra. Annars så är middag ute underskattat, det är lyx och ni kan rå om varandra och behöver inte tänka på något annat.



Kram söta du

2009-04-03 @ 11:57:26
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: carro

Ihelgen blir det massa solhäng, grillning, träning, party... sj då? Ha en fin fredag sötis! Pussåkram

2009-04-03 @ 12:14:31
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0