080530

Hej allihopa :)
Solen fortsätter att lysa över Göteborg, de är ju bara för underbart :)
Hoppas på lika fin sol och värme i helgen så att man kan få sig lite färg på kroppen.

Idag är de fredagar, älskar fredgar, de betyder att de snart är helg och man får vara lite ledig :) Underbart!
Idag ska jag och älsklingen bara mysa, grilla blir de nog hoppas jag :)

Imon ska jag sola om vädret tillåter och på kvällen blir de Singin in the rain tillsammans med familjen och farmor :) Spännande!

Älskling får vara hemma och roa sig istället. Haha de blir nog inte svårt för honom, han åker säkert iväg till kompisarna!

Idag vill jag nog fira med lite jordgubbar :) Är så sugen :)


Kärlek


Kommentarer
Postat av: Ida

Jordgubbar är SÅÅÅ gott! :) hihi



KÄRLEK <3

2008-05-30 @ 09:33:25
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0