21

21 år, har varit de en vecka nu men de känns inte alls nått speciellt.
Samma Charlotte, ny siffra :)

Kom på att jag ju inte lagt upp bilder på allt fint jag fick. Lovar att fota allt idag och sedan slänga upp dem.
Ska ändå städa och röja lite och dessutom vara i tvättstugan så då passar de ju bra att fota lite :)

Känns som om man inte hinner med bloggen just nu, men de får ni stå ut med.
Jag jobbar mycket och när jag väl kommer hem så är jag för trött för att skriva här.

Men idag måste jag sitta framför datorn för jag ska skriva en verksamhetsberättelse över handbollssäsongen 07/08.
Redan smygstartat lite men jag vill att den ska bli extra bra då vi inte skrev någon förra året.

Vad gör ni denna "lill-lördag"?

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0