Underbart, underbart, underbart

God morgon fina!
Regnet står som spön i backen idag! Men det gör inte mycket när jag sitter inne på kontoret hela dagen.

Igår kväll var en helt underbar kväll. Jag och älsklingen var på Diggiloo. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Det är nästan så att jag kan säga att Thomas Petterson slår Björn Gustavsson. Men bara nästan :)

Det började med kinamat och regn. På med regnkläder och varm tröja och in mot Slottskogsvallen. Regnet fortsatte och jag tänkte hur ska detta gå?

Men lagom till starten på kvällen så slutade regnet och solen började tränga fram (tack däruppe).

Kan inte mer än säga att om ni har chansen att gå och se Diggiloo så ta den! Jag skulle väldigt gärna vilja se den igen kan jag säga :)

I pausen kom det ännu en skur regn men även denna slutade lagom till showen började igen :)

Kvällen slutade strax efter halv elva och en timme senare var vi hemma i vår varma lägenhet och kunde krypa ner i sängen.

(Hade tyvärr glömt kameran hemma dum som jag är så kan inte ge er några bilder från den fantastiska kvällen:/)

Nu är det tillbaka till verkligenheten igen och det betyder massor av jobb.

Ta hand om er!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad HÄRLIGT att det blev en sån lyckad kväll, trots lite regn ;)



Snart bara en vecka kvar! ;)



KÄRLEK <3

2008-07-09 @ 08:43:50
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0