Tidigt idag igen...

God morgon!

Tidig morgon idag också, jag är duktig! Skulle mycket hellre ligga hemma i sängen men det vill väl alla vid den här tiden. Det är bara att kämpa på trots att bihålorna håller på att döda mig.

Igår slutade jag relativt tidigt, åkte hem och jobbade ett par timmar fram till när älsklingen kom hem, vi åt tacco, myste lite framför tv:n och sen gick jag och la mig runt klockan nio. Kände att det verklighen behövdes. Blir antagligen lika tidigt idag eftersom jag måste vara riktigt pigg denna helgen. Som så många säkert redan vet så kommer min underbara, fina Ida ner till mig och stannar fredag till tisdag :) Kommer bli supermysigt! Äta gott, handla massor, mysa, titta på film, utforska Göteborg, Allsång på Liseberg, Ullared?

Imorgon klockan 21,17 stannar tåget på centralstationen och där kommer jag att stå och le som en tok :) Hihi!

Idag blir det jobb en stund och sedan hem till min syster, jag tror att hon behöver så mycket sällskap som möjligt idag. Lilla stackars underbara lillasyster!

Nu vill jag gå hem!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Ikväll packas det massor hos mig! :) hihi.

Jag kommer se ditt leende redan innan tåget har stannat :P



Vad har hänt med din syster??? undra



Klart vi ska försöka hinna med Ullared, är sååå sugen på det! :)



Kärlek <3

2008-07-17 @ 07:57:14
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0