Sådan är jag?

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.



Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Vill du också göra testet? Klicka här


Kommentarer
Postat av: Melina

Godmorgon :)

2008-07-17 @ 08:37:44
URL: http://mmelina.se
Postat av: Ida

Nämen fyyy vad jobbigt. Stackars din syster.



Att göra slut via sms är fan såååå fegt. Du kan ju trösta din syster med att en sån kille är inget att ha, ska man göra slut kan han väl vara man nog att göra det öga mot öga!! Sånt gör mig arg!



Förstår att det är jobbigt för henne då!!



Jag tar ju med mig en kudde, men om du har en till jag kan låna så vore det toppen ;)



Puss <3

2008-07-17 @ 08:56:20
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanske det kanske =) Vad har hänt med syster din?

2008-07-17 @ 08:56:35
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jaa, min beskrivning stämde ju in på mig oxå. Men inte direkt jobben. eller jo, några kanske. :P

Vi får starta egen floristfirma! Då kan man iaf ta 5 veckors semester utan att behöva tänka på om nån ska göra ens jobb eller inte när man är borta, då är det ju bara att ha två florister till anställda som gör det jobbet när man har semester, så turas man om att ha juli och augusti varannat år! :)

Det jag mest skulle trivas med var hemmafru! :P



Jaa, det är ju klart att det blir svårt att göra slut öga mot öga om han bor 40 mil härifrån, men som sagt, ringa hade han väl ändå kunnat göra!!

Uscha! :S

2008-07-17 @ 09:56:10
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0