Rubrik?

Jag har tråkigt, riktigt tråkigt. Finns inte så mycket på jobbet idag eller jag har gjort det mesta och det vägrar ju tydligen att dyka upp något till mig på posten. Suck!
Egentligen har jag massa betalnigar att bocka men det är så tråkigt att jag somnar vid bara tanken... Funderar på att åka hem och göra det men det är alltid svårare att sitta hemma och göra de för då vill man göra så mycket annat liksom. Men kanske att jag gör det om en stund. Ska i alla fall lägga in lite fakturor som legat några dagar.

Sen är det väldigt tomt på mitt kontor och det är faktiskt lite skönt trots allt. Fast nästa vecka måste allt komma för jag ska ju snart ha semester. Hihi! Det ska bli så skönt!

Nej usch kan klockan bli nio nu så jag får hämta min lilla tjej :)

Oj vad jag tjatar men det ska bli så skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0