Långhelg med min Ida

God morgon på er sweeties!
Nu har jag varit uppe ett bra tag, vaknade halv sex, duschade, åt sista frukosten tillsammans med Ida och sedan bar det iväg mot Centralen. Vi blev lite sena så fick köra lite extra snaabbt och springa mot tåget. Vi hann, kom fem minuter innan avgång så det blev inget långt avsked, men det var väl ganska tur det för jag grät när jag såg tåget rulla ifrån Göteborg. Jag saknar dig redan tokmycket! Har haft det alldeles fantastiskt med dig denna helgen! Vi har shoppat en hel ny garderob :) Du är den enda som jag kan shoppa loss med! Du fick till och med köpa med dig en väska för att få med dig allt hem, hihi!

Vi har som sagt haft en underbar helg!
I lördags tog vi det lungt på morgonen, duschade och åt köttbullemacka med rödbetssallad. När klockan närmade sig tolv åkte vi in till stan. Gick runt på Kungsgatan, Kompassen och Nordstan. Där åt vi även en underbar sallad på Paprika.
Vi hann tyvärr aldrig upp på Avenyn så det får vi ta nästa gång när hon kommer hit ner.

På kvällen var vi slut men lyckades åndå hålla oss vakna när folk kommer över på grillfest. Jag och Ida drack inte då jag äter pencillin och Ida var så trött att hon var rädd att somna :)

De andra drack rikligt och vissa fick alldeles för mycket i sig och en (inga namn nämnda *hostmichaelhost*) stöp i säng redan runt elva.

Sen drog de andra ut och jag fick en lugn kväll/natt tillsammans med Ida. Vi började se Hairspray men somnade och vaknade klockan 02,59 och stöp då i säng.

Söndag morgon och det blev långfrukost igen. Efter de tog vi bilen till Kungsmässan och shoppade ännu mer tillsammans med min syster. En sväng förbi Frölunda Torg och Maxi hann vi med på hemvägen.

Hemma så tittade vi på två filmer, sjöng till Sing Star, spelade Buzz och åt fantastiska egengjorda räkmackor :) Mätta och belåtna blev vi och kom i säng relativt i tid :)

Måndag ringde klockan tidigt. Blev en snabb frukost, skjuttsa älskling till jobbet och efter det styrde vi bilen mot Ullared, Gekås :) Oj vad skoj vi hade där nere. Hittade faktiskt lite kläder tack vare Ida och lite annat smått och gott :)

Min slutsumma blev endast 938 medans Ida rann iväg upp till 2300:- :)
Sedan köpte vi varsina skor också :)

På kvällen blev det kycklingsallad och Allsång på Liseberg. Så himla mysigt! Vi satt på fjärde raden och fotade massor med bilder :)

Efter de var det snabbt hem och packa, ladda över alla bilder och sedan i säng.

Idag är de tisdag, jag sitter på jobbet igen och Ida på tåget påväg hem till Stockholm. Usch tycker inte om att hon inte är här hos mig. Önskar hon kunde bo lite närmare. Men jag får nog allt komma upp snart igen!

Bilder lovar jag att jag ska försöka lägga upp ikväll. Måste ju fota alla mina fina fynd jag fått tag i :)
Sen har Ida lovat att fota alla hennes saker också så de kommerni också att få se. Ni får gärna gå in och läsa hennes blogg om ni vill :) Då blir hon glad!

Klicka
här bara!

Vad gör ni denna tisdag och vad har hänt på eran helg?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0