Fredag 18 juli


Tåget kommer om bara ett par minuter


Här är hon på väg in


Min underbara Ida. Trött efter en lång resa


Kärlek till min fantastiska vän


Idas fullpackade väska. Hon fick köpa en till för att få med sig allt nytt hem :)


Lite köttbullemackor skulle vi ha


Ida tyckte de var hemskt goda :)


Efter maten skulle Ida pumpa upp sin madrass


Jag fick ta över efter en stund då hon var för klen ;)


Så nu är sängen baddad och klar


Vi började titta på Hairspray men somnade efetr ungefär fem minuter. Vi vaknade först när min älskling kom hem och tog kort på oss :)


God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det blir ett trevligt ställe som ni kommer resa till...alltid speciellt att komma till ett annat land.Ha en skön fredag.kram kram

2008-07-25 @ 08:33:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0