080701

God morgon sweetiepies :)
Tisdag idag och första dagen på juli, oj vad juni gick fort. Juni är för mig årets bästa månad :)

Idag är jag tokigt trött, jag måste verkligen komma i säng i tid idag, blivit alldeles för sent flera dagar i rad och i lördags blev det bara fyra fem timmars sömn, det känns på kroppen kan jag säga. Aldrig förr har jag längtat så mycket efter min semester som nu! Sex veckor kvar är det, snälla låt dem gå fort!

Idag blir det jobb, en långpromenad och kanske lite solning, det skulle behövas då vi inte får se solen så ofta här i Göteborg.

Hörde förresten om busstrejken i Stockholm, det är ju inte klokt, hur ska folk utan bil ta sig till jobbet?

Kommentarer
Postat av: Ida

Det går inte att ta sig till jobbet från Värmdö om man inte har bil! :/

Men de som bor i närheten av tunnelbana och pendeltåg kan ta sig, för de har inte strejk! :P



PUSS

2008-07-01 @ 10:29:13
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0