Tisdag och träningen börjar igen

God morgon!

Tisdag idag och det innebär träning ikväll med mina tjejer. Behövs tränas på en massa nu efter jul!

Igår hann jag inte alls blogga nått så jag slänger in ett nu lite snabbt. Var hos tandläkaren igår morse och fick reda på att jag måste få bort en visdomstand. Den ligger och trycker mot de andra tänderna och kommer så småningom förstöra dem om den får sitta kvar. Kalaset kommer att kosta minst 3000:-
Hur ska man klara det då? Får komma på nått smart. Har ni idéer är ni välkomna :)

Igår eftermiddag träffade jag Birgitta och vi tog en lång fika. Väldigt trevligt.

Sen var det hem, tittade lite på Idrottsgalan och sen stupade jag i säng.

Nu är det morgon och jag ska sätta igång med jobbet!

Ha en trevlig dag allihop!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0