God natt!

God kväll allihop!
Förlåt om jag varit borta hela dagen men har inte orkat sitta framför bloggen idag.

Myst framför Melodifestivalen med älsklingen nu och jag måste säga att jag fullkomligt älskar Björn Gustavsson!!

Matchen med mina tjejer gick mindre bra idag, tjejerna hade ingen vilja och det slutade 10-3 mot Härryda.
Vinst nästa gång istället.

En mil har jag gått tillsammans med M och vi har bränt ca 400 kalorier.

Till middag blev det en god kycklingsallad som älsklingen stod för, mums!

Ett Allum besök hans också med men därifpån fick jag bara med mig ett cerat idag då mina läppar har spruckit totalt.

Nu blir det en fil och sen väntar sängen.

Imon blir det en promenad och en sväng till min älskade farmor.

God natt!!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: anja

Godnatt. Hoppas du drömmer söta drömmar.
kram kram

2008-02-23 @ 22:53:05
URL: http://justsweet.blogg.se
Postat av: Anna

Det blev en rosa walkmanmobil.. sony ericson w580i.. =) Jätte fin! Hihi

2008-02-23 @ 22:56:08
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0