En tidig söndagmorgon..

God morgon sköna söndagmorgon!

Klockan är innan åtta och jag är vaken =/ Haha måste inte vara uppe nu
men vaknade pigg så då tänkte jag att det är lika bra att stiga upp.
Om två timmar är det endå samling för en match med mina F96.

Igår var det träning och sen hem till älsklingen och började packa en del saker som han ville ha med sig hit.
Vi bor nu offeciellt tillsammans, haha ne men nu är vi äntligen sambos.
Det känns hur bra som hellst.

Vi åkte en sväng till Allum och shoppade lite, blev så tråkigt att bara plocka och städa.
Vi hann i alla fall möblera lite. Så M också får lite som han vill :)

På Allum köpte vi detta:

♥ Joggingskor till M - Stadium
Till mig från Gina:
♥ Svartaleggings
♥ En Kjol och tischa som sitter ihop, ur söt
♥ En en stor lång, ja vad ska man kalla de, t-shirt.

Avgör själva sen när jag lägger upp bilder.

Blev ju inga bilder igår men i eftermiddag/kväll så kommer de på allt jag shoppat.

Åh shoppa är en bra terapi, haha, kan bli dyr men det är verkligen skoj!!

Eller vad säger ni?!

Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma men vi hörs efter matchen!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Hoppas att allt känns bra nu när du är sambos :) Hoppas att allt flytt gick bra,,,Hur stor lägenhet har du ? Får hoppas att ni finer en snygg lya snart å ni får det större...Ha en jätte skön söndag...kram kram påd ig snäckan...

2008-02-03 @ 14:20:05
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var inte stort om man säger så,,men det gäller att möblera frö små ut rumme så blir allt mycket större,,har du ett kök för sig själva eller i sammam rum? Hoppas att ni finner något stort snart så ni inte går på varandra nerver...HA en jätte skön dag... ha en bra start på vecka som kommer du också...om du skulle få för dig att komma ner till Malmö så är det bara tt hojta tills å kan jag visa runt lita i min stad :) ha det gött snäckan...KRAM KRAM

2008-02-03 @ 15:43:02
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag bodde i en tvåa på 43 kvadrat i många år sen flyttade min smabo in vi bodde där 2 år och nån månad..nu bor vi i en stor 3 på 80 kvadrat....Så mycket plast,,,:) Hoppas att du får en bra söndag...kram kram på dig....

2008-02-03 @ 16:17:06
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Ida

Shopping är verkligen bland det bästa som finns! ;)

Grattis till det nya sambolivet hjärtat, jag hoppas att det går huuur bra som helst för er !;)

KÄRLEK

2008-02-04 @ 08:16:46
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0