080216

Hej alla sköna!!
Lördag idag, nästan den bästa dagen på veckan!
Idag har jag myst med älsklingen framför en film, The Holiday. Efter det åkte jag iväg till min frisör, hon färgade och klippte, så nu har jag inget hår kvar nästan, det känns jättekonstigt, hade ju så lånht hår innan ju. Ska nog spara igen iaf :)
Ni kanske vill se en bild?

Nu ska vi laga mat, potatisgratäng med kyckling blir det nog :)

Sen ska jag krypa upp i soffan igen för jag har fruktansvärt ont i halsen, kroppen och fryser.

Någon som ska se Melodifestivalen ikväll?

Igår träffade jag förretsen världens goaste tjej, Linnea, hon som tittade på lägenheten, vi ska ta en fika på stan i nästa vecka :) Skoj verkligen!!

Ha en fin kväll!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0