Torsdag


God morgon mina vänner!

Vaknade tidigt idag för att gratta älskling med frukost på sängen. Sen öppnade han paket och det bar iväg till jobbet.

Blir jobb till tre idag, efter det ska jag åka med pappa och handla årets gran. Jag har lovat M att vi ska pynta den idag, det är nämligen en tradition han har att göra det på sin födelsedag och jag är inte den som vill förstöra det.

Efter det ska jag hem och dammsuga upp lite och laga mat, sen kommer M hem runt halvsex och gästerna runt sex.
Vi blir inte så många, hans mamma och mormor och så min mamma, pappa och syster. Men det räcker så tycker jag.
Han fyller ju ändå bara 21.

Nu ska jag jobba lite för snart är det morgonfika då man får prata av sig lite :)

Kommentarer
Postat av: Toni - Kaffetanten personifierad

Hallå där;) Hoppas du får en härlig torsdag//Toni

2008-12-11 @ 11:32:58
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas ni får en bra dag gumman!!

PUSS

2008-12-11 @ 18:51:31
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0