Mycket att stå i idag

Hej mina fina!
Jag saknar er mycket och är så glad att ni skriver fortfarande. Tänkte sätta mig ner sedan och skriva till er allihop!

Idag är det mycket som ska göras.
Tvätta
Handla
Städa
Packa

Vad ska man ha med sig?

Inte lätt detta inte.

Dessutom så har jag fått världens illamående och har fruktansvärt ont i magen. Snälla gå över nu!

Lite nervös är jag allt inför imon men jag har ju min älskling med mig så det ska gå bra :)

Ute spöregnar de så man känner inte direkt för att gå ut och ta sig en promenad.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: carro

Tack! Usch krya på dej, tror du kommer må mkt bättre där borta i värmen! pussåkram

2008-08-19 @ 10:33:28
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Bäzz 2

Det händer MASSOR! Har inte lika mycket att göra som dig dock, men är ändå buzy. :)



Hur är det annars?

2008-08-19 @ 10:59:27
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0