Vill ut!

Nu känner jag att denna dagen får vara slut, vill ju vara ute i solen och få färg som alla andra.
Dumma jobb! Men oj vad de gått bra dessa dagar, gjort klart tre momsar :) Fjärde är snart klar den också och femte med kom jag på. Det är en tidig moms så den måste vara klar på fredag, men de ska inte vara nån fara, är bara periodkonteringar kvar typ. Skönt! Ligger inte efter trots att jag vart ledig två fredagar i rad. Det är bra det!

Vad har ni för er nu?
Det var så längesedan jag hörde nått från er nu och det tycker jag är väldigt tråkigt! Så skriv gärna en rad eller två när ni kikar förbi!! Då blir jag ännu gladare!

Ikväll vill jag ha en myskväll med min älskling, men först är de en skadeutbildning tillsammans med Malin om handbollen, suck!

image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0