Blir den min tro?!

Lägenheten var jättesöt. Stor och rumlig etta. Kom in i en fräch hall, till höger låg en stor garderob (behöver mina kläder,haha) och till vänster låg ett stort badrum med badkar. Rakt fram låg ett stort vardagsrum och bakom en halv vägg låg det ett litet sött kök. Perfekt för mitt bord får plats där
(OM det skulle vara så att jag fick den).
Kyl och frys fanns (var lite rädd för det bara skulle vara ett frysfack) men spisen hade bara två kokplattor, men men inte ofta man gör tre saker samtidigt kanske.
Hissen var inte heller farlig att åka heller men, ja de tar nog en tid att vänja sig.
Jag ska allt leta upp en trappa och träna i :D

Idag åker jag och älsklingen iväg på en lång helg tillsammans, ska bli såå skönt!!!

Får hålla tummarna nu att jag äntligen får någonstans att bo.

Ha en toppen helg allihop!!

Puss och kram
C

Kommentarer
Postat av: Cassie

Du är så himla fin på visningsbilden :)

2007-05-04 @ 13:26:54
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0