Shoppingdags ;)

Japp denna underbara stövel köpte jag igår, för endast 199 kronor.. Älskar den, sitter som gjuten på min lilla fot =) Köpte även en bok om mitt sjärntecken, Tvillingarna, så nu ska jag lära mig allt om mig själv!

Kommer med uppdateringar om hur det går ;)

184244-14     ← LOVE IT ♥

Idag ska jag och älsklingen åka till Allum och shoppa, ska bli super skoj!! Har hittat sååå fiiiina klänningar från Gina Tricot som jag bara "måste" ha.. Det rycker i min måste-ha-nerv!!

Ikväll blir det mys framför tv:n och sen får man ju sova lite också, inte blivit så mycket på den fronten de sista dagarna ;)

Idag har förresten jag och min bäbis 71 dagar tillsammans - De BÄSTA i mitt liv !!! ♥

Adjö så länge och på återseende =)


Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Fina skor, shoppa loss idag! Love!

2007-03-01 @ 12:50:08
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Malin

Åh det e sånna skor osm jag tittade på i höstas, e hur fina som helst. Men jag har ju så små fötter så när man hade rätta storleken så fikc jag inte ner mina jeans i. OCh större storlek (37) Kunde jag inte ha för det var helt enkelt för stora :( Puss på dig

2007-03-01 @ 14:15:46
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0