Ullared

Vi åkte till Ullared i lördags, jag och älsklingn!! Vi hade super mysigt när vi gick där!!
Men vägen dit var inte lika skoj, missade avfarten och det märkte jag inte utan fortsatte köra ändå ner till Falkenberg innan jag kunde vända och köra tillbaka mot Göteborg. Haha vilken panik jag fick och blev arg på mig själv :) Men vi kom dit tillslut och min inköpslista såg ut så här i stort:
* En väska att hänga över axel/bröst
*Påslakanset
* Tvättmedel
* Sköljmedel
* En film "My boss´s daughter"
* Tre skivor
* Hundgodis till Bamse
* Bodycreem som gör en brunare
* Nagellack
* Små ankor som man sätter mellan tårna när man målar dem
* Filar
* Batterier

Kan inte komma på mer nu, hittade i alla fall inga kläder :( Men de gjorde älsklingen, så fin blev han verkligen!!

Imon åker min fina älskling till Bulgarien med some friends och jag får klara mig själv i en hel vecka :( Hur ska detta gå. Längsta tiden är ju en helg!! Kommer sakna honom kopiöst mycket!!!!

Kram
C

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är själv snart på väg till landet, oc hdu räddade mig i nöden kan jag ju säga! Om jag inte läst din lilla packlista hade jag glömt både nagellack & batterier :)

2007-06-20 @ 19:11:50
URL: http://mrox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0