Långhelg!!

Det ändå som är tråkigt när man är bortrest, denna gången till sköna Tjörn och framor, är att man inte har någon tillgång till att kunna uppdatera sin blogg :( Men det är smällar man får ta. Det kan vara skönt att "slippa" datorn ett tag eftersom jag sitter framför den dagarna i ända och jobbar. Men såhär har min midsommar helg sett ut :)

* Slutade tidigare på torsdagen. Åkte hem för att städa inför visningen som är idag (måndag). Efter det åkte jag hem till mor och far och åt middag. Sedan var det dags för mig och syster att ge oss av. Vi tog en tripp till torget först för att jag skulle in på Bolaget men där var det en jättekö för att komma in så jag brydde mig inte om det. Vi åkte istället över till Hisingen och jag gick in på deras Bolag och fick tag i det jag skulle ha. Sedan åkte vi ut till landet och när vi var där runt sju så fick vi härliga nygräddade pannkakor av vår underbara farmor. Glodde lite på Tv och sedan kröp jag ner i min goa säng för att läsa klart min bok. - Patricia Kay - Familjehemligeheter.
Den rekomenderas starkt. Hon har även skrivit - Inte mitt barn. Superböcker båda två!!

* Fredag var det midsommar och klockan elva skulle vi vara hos mitt kusinbarn Josefine som fyllt tre år. Hon hade kalas och det var jätte mysigt. Mina sysslingar, Amanda och Linnea, var också där. Så underbara!!
  Födelsedagsbarnet Josefine :) 3 år   Lillebror Hampus, 1 år

Sysslingarna Linnea och Amanda, 5 respektive 8 år

Efter kalaset var det hem gjorde sig lite i ordning efter all lek med barnen och sedan var det midsommarlunch.
Tog det lungt efter detta då regnet stod som spön i backen!

På kvällen var det grillning hos min farbror och vi hade det super trevligt!!!


Nu är det fika på jobet men jag uppdaterar snart igen

C you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0